Dag 8: Ayutthaya - Kanchanaburi

11 januari 2020 - Kanchanaburi, Thailand

Een continental breakfast vandaag en om 9 uur werden we opgepikt door de minivan bij het verblijf. Pan Din Boutique had in de reviews een 9,7 en krijgt van ons ook een dikke tien, want de service die ze leveren is ongelofelijk. In de bus zaten nog vier Nederlanders uit Zandvoort. Een comfortabele reis van twee uur die ons direct naar the River Kwai Bridge resort bracht. Daar mochten we al in onze kamer en hebben we meteen een tour voor de volgende dag geboekt en een workshop thais koken voor de ochtend erop. Daarna zijn we richting de River Kwai Bridge gelopen en het Yeath museum bezocht. Verder Pad tai gegeten met bier als lunch. Verder heb ik het vervoer per minibus geregeld naar Hua Hin dinsdag. We moeten dan nog wel een stukje verder naar Sam Roi Yot, maar daarvoor moeten we daar maar een taxi zoeken. Vervolgens ik gaan zwemmen en Yvon een Thaise massage genomen. Na vijf minuten dacht ze dat ze het nooit zou overleven, maar ze heeft het hele uur vol gemaakt. 'S avonds nog gegeten bij het restaurant tegenover het Resort. Dat is voor de echte Thai en is niet veel meer dan een afdak met tafels eronder en een gemetselde keuken. Afzuiging heb je in de openlucht niet nodig. Rob Geus zo er vrolijk van worden. We hebben maar wat gerechten besteld, maar wisten niet echt wat het allemaal was. Ik heb de Esan curry besteld. Die had je ook met mieren eitjes, maar ik had die met rundvlees genomen. Die was zo spicy dat ik er de volgende dag nog last van had. Een heel schouwspel, zo'n Thais restaurant. Het gaat er allemaal weinig verfijnd aan toe en daar komt echt het gewone volk

1. Miek:
    11 januari 2020
    Leuk om alles te lezen John en Yvon! Geniet nog maar lekker. Dikke kus uit Schaijk 😘
  2. Nellie:
    11 januari 2020
    Zo Thaise massage, dan ben je nu natuurlijk lekker fit. Het eten ziet er ook steeds zo lekker uit, blijven schrijven wij reizen zo een beetje met jullie mee.
  3. Jeanine de Z:
    12 januari 2020
    Fijn om te lezen en te zien dat jullie zo genieten van deze mooie reis.
    Veel plezier nog. Wij wachten weer op het volgende verhaal.
  4. Angeliek:
    12 januari 2020
    Het is optimaal genieten daar. Dat lees ik wel. Nou John, je hebt het programma weer tiptop uitgestippeld. Veel plezier daar.
    Liefs Angeliek